TEMATIKA

1. alkalom:
A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata: Hogyan lehet irányítani az emberek döntéseit?
A meggyőzés és befolyásolástechnika pszichológiája, etikus felhasználása az üzleti életben, a hitelesség és a bizalom kiépítésének képlete és gyakorlata.

2. alkalom:

Neuropszichológia mint a modern értékesítés pszichológiai fegyvere
A döntési helyzetek elemzése, tervezése, és irányítása a modern neurogazdaságtan 8 lépéses modellje alapján. A vásárlói preferenciák és döntések érzelmi, viselkedéses tényezői mögött rejlő irracionalitás megfejtése

3. alkalom:
Hogy olvass a partnered tudattalan jelzéseiből? Minden, amit egy kriminálpszichológus túsztárgyalótól megtudhatsz a tárgyalási helyzetek apró rezdüléseiről, melyek akár döntően befolyásolhatják a kimenetelt.
Minden, amit egy kriminálpszichológus túsztárgyalótól megtudhatsz a tárgyalási helyzetek apró rezdüléseiről, melyek akár döntően befolyásolhatják a kimenetelt.

4. alkalom:
Ha te pozitívan állsz a tárgyaláshoz, könnyebben érsz el pozitív kimenetelt. Hogyan programozd magad „pozitívvá”?
A pozitív pszichológia eredményei nem csak jól hangzó elméletek, hanem a hétköznapokban is hasznosítható gyakorlatok. Akár az értékesítés terén, bármilyen tárgyalásnál bevethetőek. A COVID alatt is bebizonyosodott, hogy az tudta sikeresen átvészelni, aki reziliensen gondolkozott. Mi kell ehhez? Elmondjuk!

5. alkalom:
A prezentálás művészete és tudománya, valamint az emögött húzódó szorongások leküzdése. Hogyan hass az előadásoddal, beszédeddel?
A 21. század értékesítője elsősorban élményt kell, hogy előadjon − és eladjon. Ennek természetesen forrása maga a termék vagy szolgáltatás, de a siker elsősorban az értékesítő személyétől, kisugárzásától, illetve meggyőzési, történetmesélési képességétől függ. Hogyan tud az értékesítő úgy megszólalni, hogy ne csak információt, hanem inspirációt is nyújtson a hallgatóságának? Melyek az önazonosabb, természetesebb, felszabadultabb – és ebből adódóan magával ragadóbb –  kommunikációs jelenlét titkai?

6. alkalom:
Hogy szívd fel magad a kudarcaidból is? A growth mindset és az énkontroll elméletek a gyakorlatban.
Egy bizonyos szint felett már nem is csak a teljesítmény, hanem a mentális jóllét, stabilitás különbözteti meg az élsportolókat. Az lesz sikeres, aki a stresszes pillanatokban is helytállt, a kudarcokból pedig tanulni tud. Ez a skill a hétköznapi életben is előrevisz. Az értékesítésben is fontos, hogy a profi szakember sikerorientált, ne pedig kudarckerülő legyen, a visszautasításokat pedig helyén tudja kezelni, akár előnyére tudja fordítani. Ehhez adunk segítséget.

7. alkalom:
A visszacsatolás keretrendszere
Mi a visszacsatolás keretrendszere?  Hogyan előzzük meg a kifogást? Mik az igények, és hogyan tárjuk fel őket? Olvassunk a sorok között, és csatoljunk vissza. Az értékesítés az a színházi előadás, ahova már kiváltották jegyüket a nézők, így csak a kontaktust kell kialakítani és az irányítást megtartani.
Jelige: Kérdés nélkül válasz sincs.

8. alkalom:
A célkitűzés művészete és beillesztése az önismeretünkbe
Hogy rakj rendet az életedben, a céljaid közt, amikor elönt a munka, mindenki tőled várja az eredményeket? Hogyan struktúrálj és priorizálj, hogy szisztematikusan tudj a céljaidra koncentrálni.

9. alkalom:
Hogy néz ki a gyakorlatban mindaz, amit eddig hallottál?
Hogy “szívd fel” magad, milyen érveket használj szóban/írásban/telefonon, hogy reagálj a kifogásokra, de inkább: hogy előzd meg őket? – Hétköznapi praktikák egy fiatal “nyugdíjas” értékesítőtől, aki mindent eladott már, amit akart.

10. alkalom:
Hogy engedd el a napvégi stresszt? Mindfulness alapok
Mi a mindfulness, miért fontos ez komoly nyomás alatt dolgozó emberek számára, hogyan lehet a tudatos figyelemösszpontosítást megtanulni?

JEGYÁRAK

Teljes ár: 330.000 Ft + ÁFA
Csoportos kedvezmény (2 főtől): 290.000 Ft + ÁFA

EARLY BIRD KEDVEZMÉNYES ÁR

az első 10 jelentkezőnek:
 250.000 fT + ÁFA


Scroll to Top